Mnoho ľudí si myslí, že najlepší šéfovia alebo šéfky sú tí, ktorí do kancelárie prinesú balíček s maškrtami alebo zamestnancov nechajú odísť z práce o hodinu skôr. Nuž, táto šéfka zašla oveľa ďalej. Skupinka zamestnancov marketingovej spoločnosti Soup Agency so sídlom v Sydney dostala ako darček dvojtýždňový pobyt na čarokrásnom indonézskom ostrove Bali, uvádza portál Ladbible.
Prácu posunuli na novú úroveň
Ako vyzerá zamestnanecká dovolenka mapuje aj instagramový profil danej firmy. Vo videách je vidieť zamestnancov, ako spoločne vyrážajú na túry, jazdia na štvorkolkách, pracujú pri bazéne, praktizujú jogu, spolu jedia a pijú. V jednom z mnohých príspevkov istá zamestnankyňa dokonca oslavuje svoje 24. narodeniny. Vo videu sfúkla sviečky na torte, zatiaľ čo kolegovia ležali pri bazéne.
Katya Vakulenko, výkonná riaditeľka spoločnosti, uviedla, že májová dovolenka bola tým najlepším spôsobom, ako posilniť a sceliť tím. Popudom pre ňu bola pandémia, ktorá jej pomohla uvedomiť si, že zamestnanci môžu pracovať kdekoľvek. "Myslím si, že je dôležité, aby všetky pracoviská spolupracovali ako jeden tím, a to v pracovnom čase aj mimo neho. Covid-19 nás naučil, že existujú nové spôsoby práce a v podstate môžeme pracovať odkiaľkoľvek. Rozhodli sme sa, že prácu posunieme na ďalšiu úroveň," uviedla v rozhovore.
Zamestnanci si užívali dovolenkové momenty v luxusnej vile, v ktorej sa im pracovalo jedna radosť. V priebehu štrnástich dní sa zamestnanci mohli nielen venovať práci, ale zúčastňovali sa na tímových aktivitách, ako je plávanie, šnorchlovanie, jazda na štvorkolkách či hodovanie na ustriciach a koktailoch v pompéznej vile.
Aj napriek týmto "rušivým" elementom, vedúci digitálneho marketingu Kumi Ho dodal, že tím bol počas nezabudnuteľného výletu nesmierne produktívny. "Bolo úžasné, že celá agentúra pracovala, komunikovala a spolupracovala. Určite to bola skúsenosť, na ktorú nik nezabudne," priznal.