25. sep. 2021 o 10:09
Obkec, mirror.co.uk

Žena sa rozhodla pre online nákup batérií: To, čo našla v balíku, ju úplne ODROVNALO

placeholder
chlieb
Zdroj: TikTok

Mladá žena, ktorá si v online e-shope zakúpila balíček batérií typu A, baví celý svet. Prečo? Na tomto nákupe by nebolo nič neobyvklé, ak by jej samotná objednávka domov nedorazila s pomerne neobvyklým obsahom. No a batérie to rozhodne neboli.

Zaujímavosti
25. sep. 2021 o 10:09
Žena sa rozhodla pre online nákup batérií: To, čo našla v balíku, ju úplne ODROVNALO

Mladá žena, ktorá si v online e-shope zakúpila balíček batérií typu A, baví celý svet. Prečo? Na tomto nákupe by nebolo nič neobyvklé, ak by jej samotná objednávka domov nedorazila s pomerne neobvyklým obsahom. No a batérie to rozhodne neboli.

Poznáte to. Online nakupovanie je vždy tak trochu rizikom, pretože nikdy si nemôžete byť istý tým, čo dostanete. Aj keď si objednáte konkrétnu položku, nakoniec to môže skončiť aj takýmto „prestrelom“.

Dôkazom týchto tvrdení je Grace, žena z Austrálie. Tá sa prednedávnom rozhovorila o vlastnej skúsenosti. Keď jej domov dorazil nákup, ktorý uskutočnila, čakala ju studená sprcha.

Zábavné video, v ktorom prezradila, čo bolo obsahom jej zásielky, zverejnila na sociálnej sieti TikTok. Video sa čochvíľa stalo virálnym a nazhromaždilo takmer 18 000 lajkov.

Keď otvorila balík, čakal ju bochník chleba. Mladej žene by ani vo sne nenapadlo, že namiesto batérií ju bude čakať takéto bizarné prekvapenie.

Niekto by sa z takejto donášky vytešoval, avšak Grace je, žiaľ, alergická na pšenicu. Vo videu, ktoré uverejnila na sociálnu sieť sa k celému incidentu vyjadrila nasledovne: „Je tu niekto, kto pracuje pre firmu Woolies? Objednala som si batérie typu A a vymenili mi ich za bochník chleba ... Som alergická na pšenicu.“

Našťastie, Grace to zobrala s nadhľadom a z vtipnej situácie si nerobila ťažkú hlavu. Dokonca vytvorila niekoľko vtipných záberov, ako pomocou plátkov chleba namiesto batérií ovláda televízor.

Po tom, čo sa video stalo virálnym, sa aj hovorca spoločnosti danej firmy, z ktorej prišla chybná zásielka, za chybu ospravedlnil. Jeho stanovisko znelo takto: „Vieme, že je frustrujúce, keď sa naši personal shopperi mýlia, preto sa ospravedlňujeme zákazníčke za tento incident. Náš tím zamestnancov tvrdo pracuje na tom, aby vyhovel objednávkam klientov, ale aj oni sú len ľudia a môže dôjsť k omylu.“

Ako by si na takúto bizarnú situáciu zareagoval ty? Máš s niečím takým skúsenosť?