Streamovací gigant nedávno predstavil nové predplatné, ktoré bude stáť zlomok pôvodnej ceny. Portál LADBible uvádza, že tento balík bude zobrazovať približne 4 minúty reklamy za hodinu, čo je stále menej, ako ponúkajú iné platformy.
Riešenie poklesu sledujúcich
Netflix sa v apríli tohto roku rozhodol pridať reklamu medzi programy. V tom čase sa spoločnosť musela popasovať s obrovským poklesom predplatiteľov, ktorý bol najväčší za posledné desaťročie. Streamovacia platforma však teraz prišla s kompromisom, ktorý by mohlo priviesť časť sledujúcich späť.
Spoločnosť sa rozhodla vytvoriť balík, za ktorý budú predplatitelia vďaka pozeraniu reklám platiť menej. Netflix uviedol, že ak dostanú zelenú, predplatné by mohli diváci využiť už koncom roka. Reklamy sa však budú divákom zobrazovať iba pred a počas sledovania programu, nikdy po ňom.
Cena balíka ešte nie je potvrdená ale portál Bloomberg uviedol, že Netflix zvažuje mesačný poplatok v rozmedzí 7 až 9 dolárov, čo by predstavovalo približne polovicu hodnoty najobľúbenejšieho predplatného bez reklám, ktoré stojí 15 a pol dolára.
Spolupráca s firmou Billa Gatesa
Reklamu bude z veľkej časti zabezpečovať spoločnosť Microsoft Corporation, ktorá patrí k exkluzívnym partnerom Netflixu. Streamovacia platforma ohlásila partnerstvo s Microsoftom v júli 2022. "Náš dlhodobý cieľ je jasný: väčší výber pre spotrebiteľov a vytvorenie prémiovej značky pre inzerentov. Sme nadšení, že môžeme spolupracovať s firmou Microsoft pri uvádzaní tejto novej služby," uviedol Greg Peters, generálny riaditeľ Netflixu.
Netflix sa pripojí ku konkurenčným streamovacím službám, ktoré pre divákov ponúkajú balíky s reklamami. Podobnú možnosť poskytuje aj spoločnosť Hulu, ktorá si za to pýta 7 dolárov na mesiac.