25. aug. 2022 o 16:49
Miroslav Novysedlák, nbcnews.com

Nová Coca-Cola má chutiť ako sny. Ľudia po jej vypití budú snívať s otvorenými očami

placeholder
Nová príchuť Coca-Coly
Zdroj: twitter.com/AustinKellerman

V rámci limitovanej série nápojov Coca-Cola bude na trh uvedená nová príchuť, ktorá má pripomínať sny. Fanúšikovia týchto drinkov sa majú na čo tešiť. Ako bude chutiť nový kolový nápoj?

Zábava
25. aug. 2022 o 16:49
Nová Coca-Cola má chutiť ako sny. Ľudia po jej vypití budú snívať s otvorenými očami

V rámci limitovanej série nápojov Coca-Cola bude na trh uvedená nová príchuť, ktorá má pripomínať sny. Fanúšikovia týchto drinkov sa majú na čo tešiť. Ako bude chutiť nový kolový nápoj?

Jej názov bude Dreamworld (Svet snov) a jej chuť má byť nezameniteľná. Dreamworld je štvrtým nápojom, ktorý vznikol v rámci kampane Coca-Cola Creations. Pred ňou vyšla verzia Byte, ktorá pripomínala chuť pixelov, Starlight, ktorá chutila ako vesmír a napokon aj Marshmello's Limited Edition s príchuťou melónu a jahôd, uvádza portál NBCNews.

Coca-Cola chce prekvapiť

Nová nadpozemská príchuť je zameraná na generáciu Z. Mladých ľudí má osloviť najmä tým, že im po oskenovaní QR kódu poskytne prístup k hudobnému zážitku s rozšírenou realitou, ktorý vznikol v spolupráci s hudobným festivalom Tomorrowland. Zatiaľ nie je jasné, aký bude nápoj s príchuťou snov, no Coca-Cola tvrdí, že ľuďom umožní snívať s otvorenými očami.

"Tento produkt, ktorý je inšpirovaný snami, prináša do života hravosť. S každým dúškom sa hranica medzi fantáziou aj realitou stiera a fanúšikovia si budú môcť odomknúť nové chute, emócie a dobrodružstvá," povedal hovorca Coca-Coly. Edícia Dreamworld je k dispozícii v USA a Kanade už od 15. augusta.

Plechovku nápoja dostala na vyskúšanie Katie Teague z CNET (americká mediálna webstránka, ktorá publikuje recenzie, správy, články a blogy o technológiách a spotrebnej elektronike z celého sveta). "Malo to ovocno-cukríkovú vôňu. Niečo ako Skittles zmiešané s Coca-Colou, ale rozhodne to nechutilo rovnako. Pripomenulo mi to citrusy. Podľa mňa je chuť celkovo podobná s tou z limitovanej edície koly Marshmello," vysvetlila.

Devin Peterson, profesor potravinárskej vedy a technológie z Ohio State University, uviedol, že vzhľadom na objavené súvislosti medzi arómou a emóciami je možné, že sa v potravinárskom priemysle objaví postupne viac príchutí, ktoré sa pokúsia vyvolať emocionálne reakcie. "Myslím si, že kreativita a rozmanitosť sú súčasťou zážitkov, ktoré spotrebiteľ hľadá. A v tomto smere to vidím ako súčasť trendu," objasnil.