Jej názov bude Dreamworld (Svet snov) a jej chuť má byť nezameniteľná. Dreamworld je štvrtým nápojom, ktorý vznikol v rámci kampane Coca-Cola Creations. Pred ňou vyšla verzia Byte, ktorá pripomínala chuť pixelov, Starlight, ktorá chutila ako vesmír a napokon aj Marshmello's Limited Edition s príchuťou melónu a jahôd, uvádza portál NBCNews.
Coca-Cola chce prekvapiť
Nová nadpozemská príchuť je zameraná na generáciu Z. Mladých ľudí má osloviť najmä tým, že im po oskenovaní QR kódu poskytne prístup k hudobnému zážitku s rozšírenou realitou, ktorý vznikol v spolupráci s hudobným festivalom Tomorrowland. Zatiaľ nie je jasné, aký bude nápoj s príchuťou snov, no Coca-Cola tvrdí, že ľuďom umožní snívať s otvorenými očami.
"Tento produkt, ktorý je inšpirovaný snami, prináša do života hravosť. S každým dúškom sa hranica medzi fantáziou aj realitou stiera a fanúšikovia si budú môcť odomknúť nové chute, emócie a dobrodružstvá," povedal hovorca Coca-Coly. Edícia Dreamworld je k dispozícii v USA a Kanade už od 15. augusta.
Plechovku nápoja dostala na vyskúšanie Katie Teague z CNET (americká mediálna webstránka, ktorá publikuje recenzie, správy, články a blogy o technológiách a spotrebnej elektronike z celého sveta). "Malo to ovocno-cukríkovú vôňu. Niečo ako Skittles zmiešané s Coca-Colou, ale rozhodne to nechutilo rovnako. Pripomenulo mi to citrusy. Podľa mňa je chuť celkovo podobná s tou z limitovanej edície koly Marshmello," vysvetlila.
Devin Peterson, profesor potravinárskej vedy a technológie z Ohio State University, uviedol, že vzhľadom na objavené súvislosti medzi arómou a emóciami je možné, že sa v potravinárskom priemysle objaví postupne viac príchutí, ktoré sa pokúsia vyvolať emocionálne reakcie. "Myslím si, že kreativita a rozmanitosť sú súčasťou zážitkov, ktoré spotrebiteľ hľadá. A v tomto smere to vidím ako súčasť trendu," objasnil.