Sociálne siete sú priam nasiaknuté influencermi, ktorí ľuďom prezentujú všakovaké produkty a za túto propagáciu zhrabnú neraz poriadny balík peňazí. Hoci mnohým ľuďom pri prezentácii nového výrobku či spolupráce stúpa tlak, možno nadišla tá správna chvíľa, aby ste zmenili celkový pohľad na influencer marketing, uvádza portál NYPost. Čo poviete na zvieracích influencerov, ktorí majú zástupy fanúšikov?
Na prvom mieste je mačka
Platforma All About Cats nedávno zverejnila príjmy takzvaných "petfluencerov". Ide o vplyvné účty na sociálnych sieťach, na ktorých vystupujú štvornohí miláčikovia. A ich zárobky sú naozaj kráľovské. Na vrchole rebríčka je @ThatLittlePuff. Chlpatá sivá mačka, ktorá baví svojich fanúšikov na Tiktoku si zarobí viac ako 26 400 dolárov (24 526 eur) za jeden príspevok. Na sociálnej sieti ju sleduje bezmála 28 miliónov fanúšikov a vtipným spôsobom testuje rôzne recepty či zlepšováky, ktoré zverejnia iní používatelia TikToku.
Na druhom mieste je účet s názvom @Jiffpom. Roztomilý psík je držiteľom dvoch svetových rekordov a je zapísaný aj v Guinessovej knihe. Ocenenia získal vďaka tomu, že ide o najrýchlejšie šteňa kráčajúce na dvoch labkách a okrem toho sa objavil aj v hudobnom videoklipe speváčky Katy Perry s názvom Dark Horse. Na Tiktoku má vyše 20 miliónov sledovateľov a za príspevok berie 20 600 dolárov (19 143 eur).
Bronz si odnáša tiktokový účet s názvom ChipmunksOfTikTok. Dinky, Squishy, Mooshy a SpongeBob, Boris, Bubba, Stinky a ďalšie roztomilé veveričky patriace do tejto rodiny sleduje 14 miliónov fanúšikov. Vo videách ľudia sledujú, ako sa napchávajú rôznymi maškrtami a ich nadšenci sú z nich namäkko. Títo večne hladní krásavci zarábajú 13 330 dolárov (12 387 eur) za príspevok. A vďaka tejto štedrej odmene určite nebudú hladovať.