04. dec. 2021 o 12:15
LR, youtube.com/Posten

Santa je gay a má frajera. Dojímavá vianočná reklama vyvolala pozitívne reakcie

placeholder
Santa a Harry
Zdroj: youtube.com/Posten

Škandinávska doručovacia služba Posten vytvorila emotívnu reklamu, ktorá neoslavuje len vianočné sviatky. V roku 2022 uplynie v Nórsku už 50 rokov od legalizovania partnerstiev rovnakého pohlavia.

Zaujímavosti
04. dec. 2021 o 12:15
Santa je gay a má frajera. Dojímavá vianočná reklama vyvolala pozitívne reakcie

Škandinávska doručovacia služba Posten vytvorila emotívnu reklamu, ktorá neoslavuje len vianočné sviatky. V roku 2022 uplynie v Nórsku už 50 rokov od legalizovania partnerstiev rovnakého pohlavia.

Štvorminútový reklamný film, ktorý zverejnil Posten na svojom Youtube kanáli, sa volá "Keď Harry stretol Santu" a názov bol inšpirovaný romantickou komédiou z roku 1989 Keď Harry stretol Sally (v hlavnej úlohe s Meg Ryan). Príbeh nám ukazuje dojímavé krátke momenty, ktoré spolu Harry a Santa môžu stráviť len raz do roka na Vianoce.

Dlhých 364 dní čakania na kratučkú chvíľu so svojou láskou
Dlhých 364 dní čakania na kratučkú chvíľu so svojou láskou
Zdroj: youtube.com/Posten

Všetko má svoje riešenie

Vo videu vidíme, ako si Santa Claus s Harrym postupne budujú vzťah a v srdcervúcich scénach aj Harryho osamelosť a túžbu po milovanej osobe. Nabitý program Deda Mráza im ale nedovoľuje dlhé návštevy.

Teda aspoň nie do momentu, kým sa na scéne neobjaví nórska firma Posten, aby mu pomohla s doručovaním darčekov. Vďaka tomu môžu byť zaľúbenci konečne spolu a dokonca sa aj pobozkať v záverečnej scéne.

Nie každý Santa potrebuje pani Clausovú. Občas stačí aj Harry.
Nie každý Santa potrebuje pani Clausovú. Občas stačí aj Harry.
Zdroj: unsplash.com/@krakenimages

Poštová služba

"Okrem propagovania flexibility našich služieb sme chceli reklamu zároveň zakomponovať do relevantného spoločenského kontextu," uviedla spoločnosť Posten. Štátom riadená inštitúcia má vyše 14 000 zamestnancov rôzneho veku, pohlavia, vierovyznania, či toľko pretriasanej sexuálnej orientácie.

"Každý by sa mal cítiť vítaný, videný, počutý a byť súčasťou celku. Tohtoročná reklama to len zdôrazňuje," dodáva Posten. Aj napriek kontroverznému obsahu, ktorý v spoločnosti stále vyvoláva zmiešané reakcie, dostala firma od ľudí neuveriteľné množstvo pozitívnych ohlasov. Veď, koniec koncov, posúďte sami, či tento príbeh plný lásky nebude jedným z najväčších hitov týchto Vianoc.