28. máj. 2022 o 12:35
Miloš Audi, ladbible.com

Parfum Johnnyho Deppa mal minulý rok veľký úspech. Každé 3 sekundy sa predala jedna fľaška

placeholder
Deppov parfum Sauvage mal minulý rok veľký úspech
Zdroj: twitter.com/celebrityOMG1

Aj keď sa Johnny Depp ocitol v nekonečnej vlne kontroverzie, kvôli prípadu s jeho ex Amber Heard, ukazuje sa, že predaj jeho parfumu to vôbec neovplyvnilo. Značka Dior, ktorá parfum predáva uviedla, že vôňu Sauvage, ktorej tvárou je Depp, minulý rok predala v priemere každé tri sekundy.

Zaujímavosti
28. máj. 2022 o 12:35
Parfum Johnnyho Deppa mal minulý rok veľký úspech. Každé 3 sekundy sa predala jedna fľaška

Aj keď sa Johnny Depp ocitol v nekonečnej vlne kontroverzie, kvôli prípadu s jeho ex Amber Heard, ukazuje sa, že predaj jeho parfumu to vôbec neovplyvnilo. Značka Dior, ktorá parfum predáva uviedla, že vôňu Sauvage, ktorej tvárou je Depp, minulý rok predala v priemere každé tri sekundy.

Filmová kariéra Johnnyho Deppa síce utrpela ťažkú ranu, ale vo svete vôní je herec stále viac ako žiadaný. Francúzska značka Dior ešte v januári 2022 uviedla, že minulý rok predala každé tri sekundy jednu fľašku parfumu Sauvage, ktorej tvárou je práve Depp, uviedol porál LADBible.

Tvrdenie uverejnil na Twitteri John Pompliano, ktorý citoval článok Marie Claire z januára 2022, kde sa táto štatistika objavila. Pompliano však zašiel o niečo hlbšie a zistil, koľko peňazí Deppova vôňa značke zarábala. "Napriek tomu, že väčšina značiek už Johnnyho Deppa nechce, Dior sa rozhodol nechať si ho. Prečo? Pretože predávajú fľašku jeho vône 'Sauvage' každé 3 sekundy. Pri 160 dolároch za fľašu je to viac ako 4,5 milióna dolárov denne," uviedol na Twitteri.

Toto tvrdenie naznačuje, že aj keď bol filmovými štúdiami, ktoré vytvorili snímky ako Piráti z Karibiku či Fantastické zvery, zavrhnutý, neznamená to, že herec nedokázal získať nejaké príjmy bokom.

Po tom, čo Depp v roku 2020 prehral súdny prípad týkajúci sa ohovárania proti novinám The Sun, keď ho v jednom článku nazvali mužom, ktorý bije svoju ženu, zbavilo sa ho niekoľko veľkých filmových spoločností vrátane Warner Bros.

V tomto čase ľudia vyzývali Dior, aby aj on Deppa odkopol. Herec je tvárou vône Sauvage od jej uvedenia na trh v roku 2015. "Dostali sme celkovo 11 sťažností na túto reklamu, pričom sa sťažovatelia domnievali, že Johnny Depp by v nej nemal byť kvôli jeho nedávnemu súdnemu sporu," uviedol hovorca Advertising Standards Authority.

Reklama z roku 2015
Reklama z roku 2015
Zdroj: northfoto.com

Aj známy britský PR agent Mark Borkowski uviedol, že by mal Dior Deppa z reklamy vyradiť. "Myslím si, že by bolo rozumné, aby Dior prerušil spojenie s Deppom. Značka ako Dior sa nepozerá len na tento trh. Postoj k hercovi v Spojenom kráľovstve bude veľmi odlišný od postoja napríklad vo východnej Európe," uviedol v rozhovore pre The Guardian. Značka sa však snaží zostať s Deppom a prečkať túto vlnu kontroverzie.