V roku 1991 sa filmové štúdio Columbia Pictures rozhodlo, že chce oživiť svoje logo. Vzápätí oslovilo umelca Michaela Deasa a poverilo ho vytvorením novej verzie obrazu ženy držiacej pochodeň. Deasovi sa ale veľmi nedarilo nájsť tú pravú osobu, ktorá by mohla pózovať a prepožičať svoju tvár filmovému štúdiu, uvádza portál Unilad.
Modelka bola počas fotenia tehotná
Všetko sa zmenilo vo chvíli, keď sa stretol so svojím priateľom, ktorý pracoval pre noviny The Times-Picayune v New Orleans. Ten mu oznámil, že zrejme pozná človeka, ktorý by sa na toto logo hodil. Predstavil mu 28-ročnú ženu menom Jenny Joseph, ktorá v tom čase pracovala pre noviny. Jenny pózovala pre logo filmového štúdia počas tehotenstva a pochodeň, ktorú drží, bola iba obyčajnou stolnou lampou.
Hneď, ako Michael uvidel Jenny, vedel, že ona je tá pravá a začal pripravovať podklady na fotenie. Fotografka Kathy Anderson fotila štyri hodiny v obývačke svojho bytu v New Orleans, ktorý bol prerobený na malý fotoateliér. "Keď ma talentovaný ilustrátor Michael Deas požiadal, aby som nafotila referenčné fotografie, netušila som, aké ikonické bude toto umelecké dielo," povedala Anderson.
Pre Jenny to bol prvý aj posledný raz, čo sa venovala modelingu, no jej tvár videli milióny ľudí, ktorí milujú filmové hity. Samotná Jenny dodala, že si nikdy nemyslela, že sa jej tvár dostane na strieborné plátno. Tím okolo nej obmotal plachtu a v rukách držala malú stolnú lampu, ktorá slúžila ako provizórna rekvizita. Keďže bola tehotná, spýtala sa, či si môže sadnúť a oddýchnuť si.
Logo by si ale ľudia nemali zamieňať so sochou slobody, ktorá reprezentuje rímsku bohyňu Libertas. Je však pochopiteľné, že k takému niečomu dochádza, keďže majú obe ženy oblečenú plachtu a držia fakle, ktoré sa viažu na históriu Spojených štátov amerických.
