Niektoré rodiny v Británii dostali kompenzačné šeky na 2,3 bilióna libier. Odškodné sa celkovo malo vyplatiť desiatkam tisíc zákazníkov, ktorým poskytuje elektrickú energiu spoločnosť Northern Powergrid. Ich odberatelia zostali minulý rok bez elektriny, keď sa krajinou počas búrky Arwen prehnal silný vietor, ktorý spôsobil poriadnu spúšť. Štedrá odmena všetkých prekvapila, no zakrátko sa zistilo, že ide o omyl, uvádza portál Mirror.
PREČÍTAJTE SI TIEŽ: >>>Žena vyhrala 3 milióny v lotérii, no takmer o peniaze prišla. Správu o výhre našla v spame<<<
Nesprávny šek bol odoslaný 74 odberateľom elektriny
Britský dodávateľ elektrickej energie sa ospravedlnil 74 zákazníkom po tom, čo im omylom vystavili kompenzačné šeky vo výške viac ako 2,3 bilióna libier. Gareth Hughes, používateľ na sociálnej sieti Twitter, zdieľal vtipnú príhodu so svojimi sledovateľmi.
K fotke, na ktorej ukázal šek, napísal: "Ďakujem za vašu kompenzačnú platbu za tých pár dní, keď sme boli bez elektriny po búrke Arwen. Ešte predtým, ako si dám preplatiť šek, sa vás chcem niečo spýtať. Ste si na 100% istí, že si môžete dovoliť zaplatiť mi takúto sumu?" zavtipkoval. Na obrázku svieti suma 2 324 252 080 110 libier.
Jeho tweet sa v priebehu niekoľkých hodín stal virálnym a ľudia sa na vtipnej príhode začali baviť. K fotografii niektorí napísali vtipné komentáre. Jeden z nich znel: "Myslím, že teraz vlastníš Northern Powergrid."
Spoločnosť zverejnila ospravedlnenie
Dodávateľ elektriny neskôr potvrdil, že 74 zákazníkom omylom zaslal kompenzačné šeky s nesprávnou sumou a poďakoval tým, ktorí spoločnosť upozornili na túto chybu. "Ďakujeme tým zákazníkom, ktorí boli čestní a kontaktovali nás. Cez víkend sme kontaktovali všetkých dotknutých zákazníkov, aby sme ich upozornili, ospravedlnili sa za chybu a ubezpečili ich, že v najbližších dňoch im bude vystavená správna platba," uviedla spoločnosť Northern Powergrid.