01. okt. 2022 o 11:58
Miroslav Novysedlák, Facebook.com

"Naj**em vám také recenzie, že u vás nikto nenakúpi!" Bazár zverejnil chat so zákazníkom

placeholder
Komunikácia bratislavského autobazáru s nevrlým zákazníkom.
Zdroj: pexels.com, facebook.com/AutoPDKbratislava/

Bratislavský autobazár na sociálnej sieti zverejnil poriadne bizarnú komunikáciu so zákazníkom, ktorý si ide až príliš tvrdo za svojím. Platí aj v tomto prípade stará múdrosť, ktorá hovorí o tom, že náš zákazník je náš pán?

Zábava
01. okt. 2022 o 11:58
"Naj**em vám také recenzie, že u vás nikto nenakúpi!" Bazár zverejnil chat so zákazníkom

Bratislavský autobazár na sociálnej sieti zverejnil poriadne bizarnú komunikáciu so zákazníkom, ktorý si ide až príliš tvrdo za svojím. Platí aj v tomto prípade stará múdrosť, ktorá hovorí o tom, že náš zákazník je náš pán?

Auto PDK je firma sídliaca v hlavnom meste a zaoberá sa hlavne dovozom, predajom a aj výkupom vozidiel. Aj napriek tomu, že o ich služby je určite záujem a väčšina zákazníkov je spokojných, vždy sa nájdu aj takí, ktorí sú spokojní menej alebo majú nejaké výhrady. Spoločnosť zverejnila bizarnú komunikáciu so zákazníkom na Facebooku.

Zákazníkovi je nutné byť k dispozícii nonstop

Za novodobé umenie by sa dala považovať aj komunikácia so zákazníkom, ktorý nie vždy všetkému rozumie tak, ako by mal. "Neviem sa vám dovolať, chcem kúpiť to auto," začína konverzáciu so spoločnosťou nespokojný zákazník. Napriek tomu, že jeden zo zamestnancov firmy zákazníkovi napíše, že všetci majú dovolenku a so svojou požiadavkou by mal prísť trochu neskôr, muž si ani za svet nedá povedať.

Ak ste si mysleli, že týmto celé skončí a muž napíše, že sa ozve po dovolenke, ste na omyle. Zamestnanec mužovi pre istotu vysvetlí, že si nepíše so súkromnou osobou, ale so spoločnosťou. On však aj tak nechápe a ide si svoje. "Čo ja mám s vašou firmou?" pýta sa značne namosúrený chlap.

"Tak môžem sa prísť na to auto pozrieť zajtra?" pýta sa. Zákazník evidentne netušil, s kým si píše a nechýbali ani nejaké tie vulgarizmy. Vraví sa, že zákazník je náš pán, no dá sa toto nepísané pravidlo uplatniť aj v tomto okamihu? Nuž, posúďte sami.

Príspevok sa zakrátko stal internetovým virálom a ľuďom vyvolal úsmev na perách. A možno to bol úsmev s tak trochu trpkou príchuťou. Niektorí ľudia sa jednoducho nevedia správať.