Politická strana spustila kampaň s názvom Meníme hru. V rámci nej predstavili nový názov hnutia, ktorý už viac nebude SaS ale SASKA, ako aj nové billboardy s jednotlivými predstaviteľmi strany. Ako píše portál Pravda, Richard Sulík chcel týmito novinkami poukázať na to, ako sa hnutie mení a reštartuje.
Mnohých rozrušili bosé nohy poslancov
Strana sa bude zaoberať témami, akými sú ekonomika, práva žien a detí, práva LGBTI+, prozápadná orientácia, spravodlivosť, či podpora Ukrajiny. "My naozaj meníme hru. Ideme do boja," uviedol Sulík s odvolaním na dlhoročné politické skúsenosti, na to, že vie dodržať slovo a že za sebou nemá korupčné škandály.
Medzi hlavné tváre kampane patrí líder strany Richard Sulík, bývalý minister školstva Branislav Gröhling, bývalá ministerka spravodlivosti Mária Kolíková, bývalá predsedníčka zdravotníckeho výboru Jana Bittó Cigániková, šéf obranno-bezpečnostného výboru Juraj Krúpa a šéf finančného výboru Marián Viskupič. Na kampani sa podieľal český marketér Marek Prchal, ktorý je známy tým, že v minulosti pracoval pre Andreja Babiša.
Viacerí si toto spojenie všimli a porovnávali kampaňové fotky SASKY s tými Babišovými. Mnohých tiež rozrušili bosé nohy poslancov a memečkári sa pýtajú, prečo im Sulík nenakúpil ponožky. Iným kampaň dokonca pripomína nový seriál na Netflixe. Komentujúci pod vtipné výtvory napísali, že zábery sa podobajú aj na reklamu pre sprchový gél Dove a ďalší neveria tomu, že Kolíková má nalakované nechty na nohách. Pozrite si tie najvtipnejšie meme, ktoré sú reakciou na predvolebnú kampaň strany SASKA.