21. jan. 2022 o 15:27
IR, ladbible.com

Známe lentilky pobavili úpravou maskotov. Zelená je sebavedomejšia, oranžová prežíva úzkosť

placeholder
M&M upravili svojich maskotov, aby sa s nimi mohlo stotožniť viac ľudí.
Zdroj: instagram.com/mmschocolate

Spoločnosť M&M, ktorá je známa najmä výrobou lentiliek, predstavila nových maskotov, reprezentujúcich ich populárnu sladkosť. Sústredili sa najmä na špecifické povahy, ktorými jednotlivé farebné lentilky disponujú.

Zábava
21. jan. 2022 o 15:27
Známe lentilky pobavili úpravou maskotov. Zelená je sebavedomejšia, oranžová prežíva úzkosť

Spoločnosť M&M, ktorá je známa najmä výrobou lentiliek, predstavila nových maskotov, reprezentujúcich ich populárnu sladkosť. Sústredili sa najmä na špecifické povahy, ktorými jednotlivé farebné lentilky disponujú.

Cieľom spoločnosti M&M je priniesť marketingovú stratégiu viac zameranú na osobnosť, než na pohlavie. Niektoré charakteristické črty farebných lentilkových maskotov boli zachované, ako však uvádza portál Lad Bible, niekoľko detailov bolo upravených pre dosiahnutie väčšej inkluzivity.

M&M upravili svojich maskotov, aby sa s nimi mohlo stotožniť viac ľudí.
M&M upravili svojich maskotov, aby sa s nimi mohlo stotožniť viac ľudí.
Zdroj: instagram.com/mmschocolate

Zelená lentilka mení obuv

Najväčšou zmenou prešla zelená lentilka, ktorá zvykla nosiť čižmy a mala dlhšie mihalnice ako ostatné lentilky. Teraz dostala pohodlné tenisky, ktoré majú svedčiť o jej nenútenom sebavedomí.

Reklamy by mali teraz viac zohľadňovať vzťah zelenej a hnedej lentilky, ktorá má taktiež dlhšie mihalnice a nosí topánky na podpätkoch. Pôvodne mali byť tieto dve lentilky rivalkami, no teraz budú spoločne podporovať ženy.

Oranžová lentilka prežíva úzkosť

Ďalšou zmenou si prešla oranžová lentilka, ktorá má po novom úzkostlivú osobnosť. Jej cieľom však je akceptovať svoje skutočné ja, prijať svoje obavy a problémy.

Zatiaľ čo v minulosti mala oranžová lentilka rozviazané šnúrky na topánkach, teraz ich bude mať zaviazané, čo má zdôrazniť jej opatrnú povahu. Stotožniť s ňou by sa mala vedieť najmä generácia Z.