Cieľom spoločnosti M&M je priniesť marketingovú stratégiu viac zameranú na osobnosť, než na pohlavie. Niektoré charakteristické črty farebných lentilkových maskotov boli zachované, ako však uvádza portál Lad Bible, niekoľko detailov bolo upravených pre dosiahnutie väčšej inkluzivity.
PREČÍTAJTE SI TIEŽ: >>>Vulgárny happy meal: Ľudí pobúrila hračka nahého maskota McDonald's s hranolkami v slipoch<<<
Zelená lentilka mení obuv
Najväčšou zmenou prešla zelená lentilka, ktorá zvykla nosiť čižmy a mala dlhšie mihalnice ako ostatné lentilky. Teraz dostala pohodlné tenisky, ktoré majú svedčiť o jej nenútenom sebavedomí.
Reklamy by mali teraz viac zohľadňovať vzťah zelenej a hnedej lentilky, ktorá má taktiež dlhšie mihalnice a nosí topánky na podpätkoch. Pôvodne mali byť tieto dve lentilky rivalkami, no teraz budú spoločne podporovať ženy.
Oranžová lentilka prežíva úzkosť
Ďalšou zmenou si prešla oranžová lentilka, ktorá má po novom úzkostlivú osobnosť. Jej cieľom však je akceptovať svoje skutočné ja, prijať svoje obavy a problémy.
Zatiaľ čo v minulosti mala oranžová lentilka rozviazané šnúrky na topánkach, teraz ich bude mať zaviazané, čo má zdôrazniť jej opatrnú povahu. Stotožniť s ňou by sa mala vedieť najmä generácia Z.